hejhej

nu ska jag nog gå och lägga mig snart skit trött.idag tapade jag min buss rämsa men fick åka iallafall jag sa det till chafören och fick åka :) men i morgon ska jag till farsta med mamma, syran, moster och kuse(ska bli skoj hoppas jag.)  vad har ni gjort i veckan? jag har haft det bra iallafal (tror jag hihi.) mamsen och papsen sover och jag och syran är vakna men inte jag så länge till:(.min klass ska skriva en roman om hu en mäniska´s liv är dem födds växer upp, provar droger och dör det ska vara 5 kap men vi ska göra första kap nu till fredag v.39 e hel vecka vi fick se en film om hu allt gick till och såg det värsta födsen! äkligt bläk!längtar tills söndag ska rida då jag hoppas då att jag får Olympia men det går bra med Marodör också hihi(ganska stora)men fy vad trött jag blev nu går jag och lägger mig hej då! juste ett blogg tips http://isabeladrian.chic.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0